poniedziałek, 28 listopada 2011

wycieczkowo cd 2

11 sierpień 2008

Zaplanowane robótki pokończyłam,wydziergałam nawet nowe"męskie" paputki ale zdjęcia pokaże później.Wczoraj cały dzień byliśmy na wycieczce w góry.
Wraz z przyjaciółmi byliśmy na Słowacji na Wielkiej Raczy.Przemogłam się i pojechałam kolejką krzesełkową-było ciekawie.Nie miałam czasu myśleć że jestem wysoko-Kamil się naprawdę bał,nie chciał wracać na dół kolejką ale jakoś się przemógł.Mój 9 letni syn zachował się jak mężczyzna jestem naprawdę dumna z niego.
Przy okazji obejrzeliśmy zawody rowerowe-cross które odbywały się akurat-fajnie było popatrzeć na rowerzystów pędzących z góry na złamanie karku.
Kolejką wjechaliśmy z Dedowki 650m n.p.m-na 974m dalej poszliśmy pieszo.Szczyt jest na 1236m my doszliśmy do 1048m niestety brakło czasu- w domu i tak byliśmy po 22
Wróciliśmy zmęczeni ale bardzo zadowoleni-wszyscy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz