wtorek, 8 listopada 2011

Wycieczki

1 czerwca 2008

Jako że ostatnio pogoda dopisuje-więc zamiast robótek jest zwiedzanie.
W poprzednia niedzielę byliśmy w Brynku-obok technikum Leśnego jest ogród botaniczny.Troche zaniedbany ale nie przeszkadza to azalią i rododendronom cudownie kwitnąć


















A wczoraj bylismy troche dalej w okolicach Żywca,jestem zachwycona krajobrazami






To drugie to ja padnieta po chodzeniu po górach.Własnie skończyłam szamać loda-moje ulubione danie-ha,ha
Jesteśmy na wystawce różnego rodzaju ław,hustawek.Mój mąż ma fioła na punkcie kamieni i drzewa.

Robótki czekają.....................................







A co do pytana Renulli-decuopage można zrobic na wszystkim,tylko gładkie powierzchnie trzeba zagruntowac specjalnym podkładem.Najmniej problemu jest właśnie z wyczyszczonym gładkim niczym nie malowanym drewnem.Klej bardzo dobrze wpija w takie drzewo-serwetki kleje własnie rozcieńczonym klejem do drewna-wikolem.Jest tańszy niż specjalistyczne a sprawdza się tak samo dobrze.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz