czwartek, 1 grudnia 2011

wymianka

18 pażdziernik 2010

Barbaratoja,Janeczko,Persjanko-dziękuje za miłe słowa.Makneta pokazuje prawie taki zam wzór chusty-u mnie troche inaczej się zaczyna i nie ma dziurek na najszerszym boku.
Jak będe robić następną chuste to zrobie zdjęcia i pokaże jak ja robie chusty.

A dziś będzie o czyms barrdzo przyjemnym,przynajmniej dla mnie.Jakis czas temy umówiłam się z Renatką z blogu  
http://renataa25.blogspot.com na wymianke.
Za rękawiczki miało być coś wyszte-a jako że właśnie urodził się mój przyszły chrześniak pomyślałam o kartce lub metryczce i co....
Renatka wyszyła i jedno i drugie-cuda tekie że  hej

Do obejrzenia zdjęć zapraszam na bloga Renatki
-bo rękawiczek zapomniałam obfocić
-bo baterie się ładują
-bo Renatka tworzy cudeńka i warto obejrzeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz